torsdag 8. oktober 2009

Høstkos og mammakjærlighet :)

Nå når høsten har kommet for fullt er det tid for innekos, med noe godt å gomle på, sterinlys på bordet og kanskje et godt blad å lese i :) da koser jeg meg :) og spesiellt med lille Sofie på fanget eller liggende på brystet mitt.. ho lager de fineste sovelydene<3 snorker gjør ho og ;) hihi.. søtingen! 


Noe jeg ikke ante om å være mamma, er den vanvittige sterke kjærligheten man får for barnet sitt! bare jeg tenker på hvor mye man elsker det lille barnet, får jeg tårer i øynene og kan begynne å gråte! helt vanvittig god følelse!! jeg elsker å sniffe inn den gode babylukten og kysse og klemme på henne.. når ho sover, så savner jeg henne.. jeg kan rett og slett ikke få nok av henne! :)  

Også kommer Pia-pus bak på sofaryggen og legger seg på skulderen min og maler.. Mmmm... fine pusen:) 


Ja, så jeg har det veldig bra om dagen :)

Håper dere koser dere like mye som meg i høst!

Sjallabais!

1 kommentar:

Fjordheim sa...

Å ja. Savner den tida da ungene låg ved brystet. Jeg likte så godt å amme. Kos deg. Det går så alt for fort.Ar to flotte gutter. Men de er jo ikke små lenger.
Ønsker deg ei riktig god helg :)

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds.