fredag 27. november 2009

Julen sniker seg inn

Nå sniker julen seg inn her og :) her kan dere kanskje se at jeg har vært i skogen og hentet et mini-juletre som har fått plass på en mine trekister ;)


Og her har jeg lagt mose i glasskuppelen min.. og knytt et rødrutete bånd rundt :) også må man jo ha et eller annet godt å ha fremme nå i denne førjulstiden ;)


Nå har jeg malt de gamle rammene mørkegrå :) de samme som jeg malte lyseblå i vår... jeg ble mer fornøyd med de når de ble grå :) også har jeg endelig  fått hengt de opp, et år etter at jeg kjøpte de på loppemarked ;) det går jo litt tregt med meg men.. hihi.. har vært litt treg på bloggen i løpet av det siste året og.. men med lite inspirasjon, slitsom graviditet, og nå et nyfødt barn så blir det lite action gett! men jeg prøver å holde siden oppe og håper ikke de som har pleid å lese bloggen min ikke er skuffet, og har sluttet å komme innom å se om jeg har oppdatert noe fordet ;) jeg er hvertfall innom alle på listen min hver dag selv om jeg ikke legger igjen kommentar, og noen utenom listen blir det og ;) 


Vel vel.. nå sitter jeg her og koser meg med en stor skål med is, mens LM ligger rett ut under dyna på sofaen med halsbetennelse og ørebetennelse stakkar.. han var sjukemeldt i to uker med svineinfluensa også rakk han å jobbe bare en uke før han var dårlig igjen.. huff og huff.. ;) litt kos og ha han hjemme da, selv om jeg må fly frem og tilbake å hente saker og ting for han ;) hehe.. man må jo stelle litt med han når han er sjuk da :)

Ellers har vi nå noen mnd levd kun på LM sin lønning, som ikke er rare greiene.. siden jeg ikke får noe støtte fra NAV lenger da jeg ikke får mer rehabiliteringspenger.. men sånn er jo det systemet :( jeg må nok begynne å jobbe på nyåret jeg da, selv om Sofie bare er noen mnd da.. Så nå får vi bare håpe på at LM får pappa-perm så han kan være hjemme med henne! så nå blir det jobb leting for min del.. *håpe håpe*

Vi blogges :)

4 kommentarer:

Fjordheim sa...

Koselig pyntet hos deg.
Du får kose deg så godt du kan med veslejenta.
Kjedelig at du ikke får penger så du kan være heime litt lenger. Men det systemet er ikke beregnet på verken sjuke eller folk med små unger. Men det er ting en får ta i et annet fora.
Ønsker deg ei riktig adventstid :)

Hespe sa...

Hei Victoria!
Så koselig du har det - nydelige bilder som oser av julestemning!!

Selvsagt er vi ikke skuffet. Det finnes en tid til alt, og blogge skal man gjøre når man har tid og lyst :o) Kos å titte innom deg er det iallfall alltid!!!

Ønsker deg en fin 1. søndag i advent helg!

Klem fra Hildegunn

Alexandra sa...

sv. Så gøy at du leser bloggen! Og tusen takk for den koselige kommentaren, visste ikke at du leste bloggen min :) Alltids gøy å vite hvem som følger med :)

Så kosleig det så ut hos deg! Flotte bilder :-)

Thing sa...

Å så koselig du har det! :)

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds.