søndag 29. november 2009

Venninnekveld og jul uten rødt



I går hadde jeg besøk av to gode venninner :) og det var såå koselig! Vi spiste, lo og koste oss langt utover natten :)


Jeg fikk lyst til å dekke et koselig bord og lage noe spennede og spise.. men det ble bare med bordpyntingen ;) jeg har så utrolig dårlig fantasi når det gjelder matlaging, så da gjorde vi det enkelt og lagde bare taco... og sjokolademousse til dessert ;) 

og nå er julestjerna oppe i vinduet også :) 

Jeg merker at jeg ikke har noe lyst til å pynte til jul.. ikke fordi jeg ikke syns det er noe koselig eller at jeg ikke gleder meg og ikke syns det er gøy med jul.. men fordi jeg tror ikke jeg orker enda en jul med masse røde ting som jeg egentlig bare syns er slitsomme for øynene. Og nesten all julepynten vi eier er rødt. Så jeg spurte LM om jeg kunne få lov til å pynte til jul uten det skarpe rødfargen, men der var det et tydelig NEI! hehe.. enten så fikk jeg pynte med rødt, eller så fikk jeg la være å pynte i det hele tatt.. ;) men jeg tror jeg skal prøve meg fordet ;) hihi.. er ikke sikkert han legger merke til det engang ;) jeg tror jeg kan få til å lage julestemning uten den skarpe rødfargen altså.. jeg kan jo bruke en mørkere rødfarge foreksempel

Jaja.. jeg tror jeg skal ta meg råd til en liten shoppingrunde i morra ;) så får vi se hva jeg kommer hjem igjen med ;) jeg er uansett nødt til å kjøpe noen nye klær til Sofie, siden ho er på vei til å vokse ut av de ho har fra før.. :)

Vi blogges <3>

2 kommentarer:

Fjordheim sa...

Mye fint å pynte med til jule utne at det behøver å være rødt.
Kongler, barkvister, blonder og masse lys. Og så hvite juleblomster. Tror nok julestemningen kommer snikende da ja.
Ønsker deg lykke til og ei riktig god adventsuke :)

Anonym sa...

hadde det kjempe kjempe koseleig!<3
:D

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds.