fredag 8. januar 2010

Godt nytt år! :)


For meg gikk jeg inn i et nytt år for første gang, som mamma! :) for akkurat et år siden på nyttårsaften fant vi ut at vi ventet en liten baby:) og tenk, nå i januar er ho allerede 4 mnd :)  Jeg ser veldig frem til dette året. Livet mitt gir brått en helt ny mening, og jeg gleder meg til å våkne om nettene for å gi henne mat og kose med henne.. gleder meg til å våkne om morgenene å se henne smile! Gleder meg til alle de fantastiske tingene vi skal oppleve med jenta vår i dette året vi har gått inn i <3

Men nå handler livet mitt om å nyte! nyte å kose med henne på fanget.. nyte å høre henne prate såå mye, uten å si et eneste ord.. nyte å våkne tidlig fordi ho ikke vil sove lenger... nyte å se henne dypt inn øynene å fortelle dype hemmeligheter og føle at ho forstår alt jeg sier.. nyte at ho ikke vil ligge alene å sove på dagtid, men bare sove i mammas fang..


At det går ann å elske noen på den måten trodde jeg ikke var mulig! <3

 

2 kommentarer:

Fjordheim sa...

Herlig lita jente. Viktig å nyte den tida. Det går så alt for fort, og kommer aldri igjen.
Ønsker dere ei riktig god helg :)

Hespe sa...

Så skjønne ei lita jente - tenker du koser deg masse sammen med hene ja :o)

Finfin uke til deg!

Klem fra Hildegunn

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds.